Obchodní podmínky resortu
OBCHODNÍ PODMÍNKY
UBYTOVACÍ ŘÁD A ŘÁD SOUVISEJÍCÍCH SLUŽEB
Resort Mezičky
407 56 Jiřetín pod Jedlovou
(dále jen„resort“; tento řád dále jen„ubytovací řád“) provozovaný společností:
GEZ spol. s r.o.
IČO: 27297438, DIČ:CZ27297438
se sídlem: Bratislavská 2996, 407 47 Varnsdorf
zapsaná u Krajského soudu v Ústí nad Labem pod spisovou značkou C 23164 (dále jen „ubytovatel“)
-
Podmínky uzavření smlouvy o ubytování
Tento ubytovací řád společnosti GEZ spol. s r.o., identifikační číslo 27297438, se sídlem Bratislavská 2996, 407 47 Varnsdorf, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem pod spisovou značkou C 23164, upravuje vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o ubytování uzavírané mezi GEZ spol. s r.o. a jinou osobou.
Ubytování hostů v resortu se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle ustanovení §2326 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), na jejímž základě ubytovatel poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na ujednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v resortu a ubytovaný (dále také jen „host“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování, a za služby s ním spojené, ve lhůtě stanovené tímto ubytovacím řádem (dále také jen „Smlouva“).
Práva a povinnosti smluvních stran, výslovně neupravené Smlouvou, jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb hotelu jakožto přílohami Smlouvy. Stanoví-li Smlouva něco jiného, než tento ubytovací řád nebo ceník hotelu, má přednost příslušné ustanovení Smlouvy.Práva a povinnosti smluvních stran, výslovně neupravené Smlouvou, jsou upraveny tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb hotelu jakožto přílohami Smlouvy. Stanoví-li Smlouva něco jiného, než tento ubytovací řád nebo ceník hotelu, má přednost příslušné ustanovení Smlouvy.
Pokud ubytovaný i přes výstrahu závažně porušuje povinnosti vyplývající ze Smlouvy, ubytovacího řádu nebo ceníku hotelu nebo dobré mravy v hotelu (dále jen „pochybení“), je ubytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit či ji vypovědět, a to i bez výpovědní doby.
-
Uzavření Smlouvy, rezervace
Ubytovaný je povinen provést objednávku ubytování u ubytovatele v písemné formě, popř. provést rezervaci telefonicky nebo osobně v recepci hotelu. Písemnou rezervací, resp. potvrzením telefonické rezervace dle předchozí věty, se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách hotelu, e-mailem na adresu ubytovatele: resort@mezicky.cz nebo poštou zaslanou na adresu hotelu uvedenou v záhlaví tohoto ubytovacího řádu.
Jakmile ubytovatel obdrží od hosta objednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení rezervace, může hostovi vystavit zálohovou fakturu na zálohu znějící na výši 30%-50% z předpokládané ceny ubytování, kterou zašle hostovi na adresu uvedenou hostem v objednávce, anebo e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Ubytovaný je povinen zálohu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených v zálohové faktuře. Záloha není vyžadována v případě pobytů rezervovaných sedm a méně kalendářních dnů před požadovaným dnem nástupu k ubytování. V takovém případě probíhá úhrada ceny ubytování v plné výši podle dohody, a to v okamžiku ukončení ubytování nebo nástupu k ubytování. V případě platby na fakturu je splatnost 14 kalendářních dnů, není-li na faktuře uvedeno jinak.
K uzavření Smlouvy dochází okamžikem vyplnění registrační karty hosta. Nebude-li karta z jakéhokoli důvodu vyplňována, dochází k uzavření Smlouvy okamžikem převzetí klíče (karty) od pokoje příslušným hostem.
Ubytovatel je povinen odevzdat ubytovanému ubytovací prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistí mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. V případě nesplnění této povinnosti ze strany ubytovatele může host odmítnout převzít vadný ubytovací prostor, případně má právo na odstranění vad. K odstranění vad může dojít buď opravou předmětné vady, nebo poskytnutím jiného způsobilého ubytovacího prostoru v souladu s uzavřenou smlouvou.
-
Zrušení rezervace, odstoupení od Smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování
Neuhradí-li host zálohu dle článku 2. řádně a včas, rezervace ubytování se marným uplynutím lhůty splatnosti zálohové faktury v plném rozsahu ruší.
Host je oprávněn odstoupit od Smlouvy přede dnem nástupu k ubytování, a to i bez udání důvodu. Host je povinen doručit ubytovateli písemné oznámení o odstoupení od Smlouvy. Ubytovatel je v takovém případě oprávněn účtovat hostovi storno poplatek, jehož výše bude vypočtena zvýše uhrazené zálohy nebo bude hostovi zaslána faktura (nebyla-li uhrazena záloha), přičemž sazba storno poplatku bude stanovena takto:
Okamžik doručení odstoupení ubytovateli (vkalendářních dnech) Sazba storno poplatku (v%) 30–15dní před plánovaným nástupem k ubytování 30% z celkové výše ceny za objednané ubytování 14–7dní před plánovaným nástupem k ubytování 50% z celkové výše ceny za objednané ubytování 6-1den před plánovaným nástupem k ubytování 70% z celkové výše ceny za objednané ubytování v den plánovaného nástupu k ubytování či v případě odstoupení ubytovatele od smlouvy dle tohoto ubytovacího řádu 100% z celkové výše ceny za objednané ubytování V případě, že se host nedostaví k čerpání ubytování ve sjednaném termínu nástupu do 18.00 hod., je ubytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy a současně je oprávněn účtovat hostovi storno poplatek ve výši 100 % z výše uhrazené zálohy. Byla-li rezervace na více nocí, ruší se celá rezervace. Toto neplatí v případě, že zákazník o pozdějším nástupu na pobyt ubytovatele s předstihem, ne však později než 1den přede dnem plánovaného nástupu k ubytování, telefonicky nebo písemně upozorní. Na formu upozornění se přiměřeně užijí podmínky stanovené v článku 2. tohoto ubytovacího řádu.
Ubytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případech, kdy host podstatně poruší povinnosti stanovené Smlouvou, tímto ubytovacím řádem nebo právními předpisy České republiky. Ubytovatel je oprávněn vypovědět bez výpovědní doby Smlouvu před uplynutím ujednané doby v případě, že host nebo osoby jej provázející i přes výstrahu hrubě porušují své povinnosti vyplývající ze smlouvy, těchto obchodních podmínek, ubytovacích či jiných provozních řádů ubytovatele nebo právních předpisů České republiky. Dojde-li k takovémuto odstoupení či výpovědi ubytovatele, je klient povinen uhradit ubytovateli storno-poplatek ve výši dle těchto obchodních podmínek.
Host má právo kdykoli vypovědět Smlouvu bez výpovědní doby nebo od smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení povinností ubytovatele nebo zrušit čerpání objednané služby za podmínek uvedených v těchto obchodních podmínkách, smlouvě nebo právních předpisech České republiky.
-
Příjezd do hotelu
Ubytovaný ohlásí svůj příjezd na recepci resortu pověřenému pracovníkovi. Host bere na vědomí a souhlasí s tím, že ubytovatel může ve zvláštních odůvodněných případech poskytnout hostu jiné než sjednané ubytování, pokud se podstatně neliší od potvrzené objednávky.
Resort může ubytovat pouze hosta, který se řádně přihlásí. Na recepci host ihned po svém příchodu předloží příslušnému pracovníkovi resortu svůj osobní doklad tj. občanský průkaz, případně cestovní pas, resp. jiný doklad své totožnosti (např. povolení k pobytu), podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovatele totožnost hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu pobytu stvrdí host podpisem na registrační kartě ubytovatele. Příslušný pracovník resortu následně vydá hostu ubytovací průkaz s uvedením (mj.) čísla pokoje, kterýmžto průkazem je ubytovaný host povinen se prokázat při opakovaném vstupu do hotelu.
Není-li sjednáno jinak, ubytovávání přijíždějících hostů probíhá každý den v době od 14.00 hod. do 18.00 hod.
Při nástupu k ubytování host uhradí částku představující doplatek ceny za ubytování (byla-li uhrazena záloha), tj. sjednanou cenu za ubytování poníženou o uhrazenou zálohu dle článku 2. ubytovacího řádu. Po zaplacení doplatku ceny za ubytování vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu. Ustanovení poslední věty článku 2. odst. 2. tím není dotčeno, v takovém případě vystaví ubytovatel hostovi daňový doklad potvrzující zaplacení celého pobytu. Při nástupu k ubytování je ubytovatel oprávněn na hostovi vyžadovat předložení platební či kreditní karty jako garanci platby až do výše 100% předpokládané ceny za ubytování, ze které je ubytovatel po skončení ubytování oprávněn provést autorizaci platby odpovídající částce pokrývající skutečnou cenu za ubytování a ostatní náklady s ubytováním spojené (např. restaurační služby apod.), a to případně bez přítomnosti hosta (off-line), k čemuž host tím, že poskytne svou platební či kreditní kartu, dává svůj souhlas.
Ubytovatel je oprávněn při nástupu hosta k ubytování požadovat na hostovi složení peněžité kauce ve výši 2.500,- Kč za pokoj. Kauce je vratná při odjezdu, a to v plné výši resp. výši ponížené za podmínek uvedených v čl. 7. tohoto ubytovacího řádu.
Ubytovatel je dále oprávněn požadovat po hostovi ubytovaném v resortu na dobu delší než tři dny úhradu veškerých útrat evidovaných na hotelovém účtu hosta, a to každý třetí den pobytu hosta v resortu. Neuhrazení těchto útrat na výzvu hotelu je považováno za hrubé porušování povinností hosta ze Smlouvy a ubytovatel je v takovém případě oprávněn odstoupit od Smlouvy. V případě odstoupení od Smlouvy ubytovatelem je ubytovaný povinen opustit hotelový pokoj ve lhůtě stanovené ubytovatelem. Neuvolní-li host pokoj v této lhůtě, je ubytovatel oprávněný hostovi účtovat poplatek 2.500,- Kč za každý den, ve kterém je host v prodlení s vrácením hotelového pokoje. V dalším se na vrácení hotelového pokoje přiměřeně užije ustanovení článku 8. tohoto ubytovacího řádu.
Pověřený pracovník recepce informuje hosta o ubytovacím řádu. Ubytovací řád je k dispozici ve veřejných prostorách hotelu, v hotelových deskách v pokoji nebo na webových stránkách Resortu. Převzetím klíče (dle jeho definice v článku 8. tohoto ubytovacího řádu) od příslušného pokoje nebo okamžikem poskytnutí svých identifikačních údajů resortu v rozsahu požadovaném aktuálně platnými obecně závaznými právními předpisy (v závislosti na tom, který z těchto okamžiků nastane dříve) se host považuje za ubytovaného a současně vyjadřuje svůj souhlas s ubytovacím řádem.
Počet osob na pokoji musí odpovídat počtu osob přihlášených k ubytování. Ubytovaný se zavazuje oznámit jejich přesný počet při přihlášení. V případě že host nedodrží avizovaný počet osob na pokoji, jedná se o hrubé porušení smlouvy, pro který může ubytovatel odstoupit od Smlouvy či Smlouvu vypovědět bez výpovědní doby.
Doba ubytování je dohodnuta nejpozději při ubytování hosta a je zaznamenána v rezervačním systému v PC, ubytovací knize či na registrační kartě. Doba ubytování může být prodloužena pouze se souhlasem ubytovatele a musí být podložena zápisem v rezervačním systému resortu, ubytovací knize či na registrační kartě.
Informace o zpracování osobních údajů prováděném ubytovatelem při provozování hotelu jsou k dispozici na webových stránkách resortu.
Host bere na vědomí, že užívání resortu je dovoleno výlučně osobám, které nejsou postiženy infekčními či jinými nemocemi a nemohou tedy ohrozit život či zdraví zaměstnanců ubytovacího zařízení či ostatních hostů.
-
Obecná pravidla ubytování
Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory resortu a využívat služby s ubytováním spojené. Užívat pokoj, ve kterém je host při svém pobytu v resortu ubytován, je však host oprávněn pouze po dobu, kterou sjednal s ubytovatelem ve Smlouvě jako dobu ubytování.
Při nástupu do ubytování obdrží host klíč, resp. magnetickou či čipovou kartu, od pokoje (dále společně jen „klíč“). Host je povinen předejít ztrátě, zničení, poškození tohoto klíče, jakož i zpřístupnění klíče třetím osobám, které nejsou přímým účastníkem příslušné Smlouvy o ubytování, sjednané mezi hostem a ubytovatelem. Případné sankce za ztrátu, zničení, poškození jakož i zpřístupnění klíčů dle předchozí věty jsou upraveny ve Smlouvě (resort je oprávněn účtovat 500,-Kč za každý výše jmenovaný případ).
Host je zejména povinen:
- seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej (je k dispozici ve veřejných prostorách resortu, v deskách na pokoji nebo na webových stránkách resortu);
- uhradit smluvenou cenu za ubytování uvedenou v potvrzení rezervace nebo dle platného ceníku (nebyla-li smluvená jiná cena);
- řádně užívat prostory určené k ubytování, udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování;
- udržovat čistotu v prostorách určených k ubytování;
- nepoškozovat vybavení a zařízení v prostorách určených k ubytování;
- bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou host nebo osoby s ním ubytované v prostorách resortu způsobil(y) a škodu ubytovateli v plné výši neprodleně uhradit;
- v době od 22:00 hod. do 07:00 hod. dodržovat noční klid a chovat se tak, aby nerušil ostatní osoby nadměrným hlukem;
- při odchodu z pokoje vždy uzavřít v pokoji vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se v době nepřítomnosti hosta neužívají, a uzavřít okna;
- při odchodu z hotelu odevzdat klíč od pokoje na recepci resortu;
- užívat internetové připojení (Wi-Fi) v souladu s aktuálně platnými zákony a předpisy.
Host nesmí bez předchozího souhlasu ubytovatele:
- provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.);
- odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování;
- používat v prostorách určených k ubytování vlastní elektrické spotřebiče vyjma malých spotřebičů používaných hostem pro osobní hygienu (tj. zejména holící či masážní strojky, fén, apod.) a drobné přenosné elektroniky (mobilní telefony, tablety, notebooky), u nichž je však host vždy povinen zajistit jejich bezvadný (třetí osoby ani majetek neohrožující) stav a soulad s právními předpisy a technickými normami;
- v ubytovacím zařízení přechovávat jakékoli nezákonné či nebezpečné látky a materiály (např. drogy, halucinogenní látky, výbušniny, průmyslové chemikálie, toxický materiál atp.);
- přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě;
- přijímat návštěvy v prostorách určených k ubytování; veškeré návštěvy musí být řádně zapsány do knihy návštěv či ohlášené pracovníku recepce a jsou možné pouze v době od 9.00 hod. do 22.00, a to vždy výlučně se souhlasem ubytovatele; návštěvy mohou hosté přijímat jen ve společných prostorách hotelu, po 22.00 je host povinen za návštěvu na pokoji) uhradit 1.800,- Kč/osoba/1 noc;
- uvádět adresu domu s prostory určenými k ubytování jako své sídlo či místo svého podnikání;
- ponechat v pokoji a ostatních prostorách hotelu bez dozoru nezletilého do 10-ti let věku (včetně);
- umístit v prostorách hotelu zvířata.
Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí:
- nosit zbraň, střelivo a výbušniny nebo je jinak přechovávat, a to zejména ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití;
- držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem;
- kouřit, při porušení tohoto zákazu je hotel oprávněn účtovat poplatek 1.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení tohoto zákazu;
- parkovat jakékoli vozidlo na jiném než k tomu určeném místě;
- používat otevřený oheň.
-
Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného
Resort neodpovídá za škodu na vnesených věcech, pokud tyto byly v hotelu uloženy na místě k tomu vyhrazeném nebo tam, kde se obvykle ukládají. Místo vyhrazené v hotelu pro peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti (dále jen „Cennosti“ či jednotlivě „Cennost“) je tresor nacházející se v hotelovém pokoji;
Přesahuje-li souhrnná reálná hodnota Cenností částku ve výši 20.000,- Kč, je host povinen uschovat takové Cennosti v bance (případně na jiném místě dle doporučení hotelu) či na jiném vhodném místě, přičemž host bere na vědomí, že vnášení takových Cenností do hotelu provádí host výlučně na své vlastní nebezpečí a hotel v žádném případě neodpovídá za jakoukoli škodu na takových Cennostech.
Nedodrží-li host pokyny hotelu ohledně vyhrazeného místa, není oprávněn domáhat se po hotelu uspokojení jakýchkoli nároků z titulu náhrady škody.
Host je oprávněn požádat ubytovatele o převzetí Cenností do úschovy, ledaže se jedná o věci nebezpečné nebo o věci hodnotou či rozsahem pro hotel neúměrné. Za hodnotnou neúměrnou věc se považují Cennosti, jejichž reálná hodnota přesahuje částku ve výši 20.000,- Kč. Za rozsahem pro resort neúměrné se považují věci o rozměrech větších, než 20 cm x 30 cm x 5 cm. Resort je oprávněn požadovat za úschovu úplatu dle ceníku hotelu, jakož i, aby mu byly Cennosti k úschově předány v uzavřené a zapečetěné schránce.
Žádost o náhradu škody způsobené na věcech ubytovaného lze oznámit pouze do doby ukončení pobytu. Škoda nebude uhrazena, způsobil-li poškození věci sám host nebo osoba, která ho doprovází.
Pokud host zanechá své věci na pokoji po skončení pobytu a není ubytování uhrazeno, odstěhuje ubytovatel věci hosta z pokoje a uskladní je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Po uhrazení dluhu na ubytování vydá ubytovatel uskladněné věci hostovi.
-
Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu
Host je povinen se seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem v případě požáru. Tento plán nalezne v každém hotelovém pokoji a k nahlédnutí je též u příslušného pracovníka na recepci.
Host si při svém konání počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví jiného.
Způsobí-li host svým jednáním na majetku ubytovatele nebo jiného hosta škodu, je povinen ji v plné výši uhradit. Vzniklá škoda bude hrazena ze složené kauce dle článku 4. ubytovacího řádu (byla-li uhrazena). Bude-li vzniklá škoda vyšší než kauce, nebo nebyla-li kauce uhrazena, je host povinen škodu ubytovateli v plné výši neprodleně uhradit.
V otázkách neupravených tímto ubytovacím řádem se odpovědnost ubytovatele za škodu na odložených věcech řídí ust. § 2945 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Ubytovatel neprovozuje hlídané parkoviště a neodpovídá tak za škodu způsobenou na dopravních prostředcích a věcech v nich ponechaných, nebude-li výslovně ubytovatelem prohlášeno, že takové věci převzal do své úschovy.
-
Odjezd z hotelu
Ubytovaný je povinen opustit pokoj do 11.00 hod. posledního dne sjednaného ubytování v hotelu. Neuvolní-li host pokoj v této lhůtě, je ubytovatel oprávněný hostovi účtovat poplatek 500,- Kč za prodlení s vrácením pokoje. Nevrátí-li host pokoj ani do 14.00 hod. dne sjednaného jako poslední den ubytování dle Smlouvy, je host povinen uhradit ubytovateli cenu za jednodenní pobyt v pokoji, a to i za každý byť jen započatý další den prodlení s vrácením pokoje ubytovateli.
Host uzamkne pokoj a zanechá klíče na recepci resortu a uhradí veškeré čerpané služby (restaurace apod.), pokud není domluveno jinak.
-
Související služby
Nabídka služeb poskytovaných resortem zahrnuje rovněž poskytování zázemí (jak prostorového, ubytovacího, tak i stravovacího) pro pořádání kongresů, svateb či jiných akcí. Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování vybraných služeb před zahájením poskytování objednaných služeb, přičemž hotel je v takovém případě oprávněn účtovat zákazníkovi storno poplatek, jehož výše bude uhrazena z výše uhrazené zálohy nebo bude hostovi zaslána faktura (nebyla-li uhrazena záloha), přičemž sazba storno poplatku je v závislosti na druhu objednané služby stanovena následovně:
Kongresové služby, svatba, oslava
Okamžik doručení odstoupení resortu (v kalendářních dnech) Sazba storno poplatku (v%) 29–10dní před plánovaným termínem akce 30% z celkové výše ceny za objednané služby 9–1den před plánovaným termínem akce 50% z celkové výše ceny za objednané služby v den konání akce 100% z celkové výše ceny za objednané služby Stravovací služby
Okamžik doručení o odstoupení resortu (v kalendářních dnech) Sazba storno poplatku (v%) 7–1den před plánovaným termínem akce 30% z celkové výše ceny za objednané služby v den konání akce 100% z celkové výše ceny za objednané služby Stornopoplatky mohou být účtovány i při částečném nevyužití objednané ubytovací kapacity nebo objednaných služeb, přičemž pro výpočet stornopoplatků je rozhodující datum zahájení akce.
-
Mimosoudní řešení sporů a reklamace
Host je oprávněn reklamovat u ubytovatele kvalitu poskytnutého ubytování nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah nebo jiné podmínky neodpovídají rozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným v Rezervaci či podmínkám jinak smluveným. Ubytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného stavu či klientovi poskytnout slevu. Reklamaci je klient povinen uplatnit u ubytovatele ihned po tom, co zjistí vadné poskytnutí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Ubytovatel tímto ve smyslu ust. § 14 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele (dále jen „ZOS“), že příslušným subjektem pro mimosoudní řešení sporů mezi ubytovatelem a hostem vyplývajících z poskytování ubytování a s tím souvisejících služeb (spotřebitelské spory) je dle § 20e písm. d) ZOS, Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ 00020869, internetová adresa: https://www.coi.cz/ nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem.
-
Ostatní ujednání
Tento ubytovací řád vstoupil v platnost a účinnost dnem 01.09.2023, přičemž nahrazuje veškeré předchozí ubytovací řády a obchodní podmínky.
Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto podmínek zůstávají v platnosti a řídí se podmínkami platnými v době jejich vzniku.
Přílohu tohoto ubytovacího řádu tvoří seznam informací pro spotřebitele.
GEZ spol. s r.o.
Bc. Jana Gerhátová, jednatelka